FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Jipp
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Projekt LBZ Strona Główna » inne » Jipp
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dita
Administrator



Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz

Skąd: Wiecie

 Post Wysłany: Pią 11:59, 12 Lis 2010    Temat postu: Jipp

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;

namespace WindowsFormsApplication2
{
public partial class Form1 : Form
{
public Form1()
{
InitializeComponent();
}

private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
{

Prostokat prostokat1 = new Prostokat();
Punkt pa = new Punkt(5,5);
Punkt pc = new Punkt(15,15);
Prostokat prostokat2 = new Prostokat(pa,pc,2,Color.Blue,Color.SkyBlue);

}
}
/////////////////////////
/// klasa punkt
public class Punkt
{
// definicja pol
private int x;
private int y;

//definicja konstruktorow
public Punkt(int x_wej, int y_wej)
{
this.x = x_wej;
this.y = y_wej;
}

public Punkt()
{
this.x = 1;
this.y = 1;

}

//definicje metod



//definicje wlasciwowsci
public int X
{
set { x = value; }
get { return x; }
}

public int Y
{
set { y = value; }
get { return y; }
}
}
///Klasa prostokat, trojkat i kolo
public class Prostokat
{
//definicja pol

private Punkt a;
private Punkt c;
private int grubosc_linii;
private Color kolor_linii;
private Color kolor_wnetrza;


//definicja konstruktorow

public Prostokat()
{
this.a = new Punkt();
this.c = new Punkt(10,10);
this.grubosc_linii = 1;
this.kolor_linii = Color.Black;
this.kolor_wnetrza = Color.White;

}

public Prostokat(Punkt a1, Punkt c1, int gr_linii, Color kol_linii, Color kol_wnetrza)
{
this.a = new Punkt(a1.X, a1.Y);
this.c = new Punkt(c1.X, c1.Y);
this.grubosc_linii = gr_linii;
this.kolor_linii = kol_linii;
this.kolor_wnetrza = kol_wnetrza;

}
//definicje wlasciwosci

public Punkt A
{
set { a = value; }
get { return a; }
}
public Punkt C
{
set { c = value; }
get { return c; }
}
public int GruboscLinii
{
set { grubosc_linii = value; }
get { return grubosc_linii; }
}

public Color KolorLinii
{

get { return kolor_linii; }
}
public Color KolorWnetrza
{

get { return kolor_wnetrza; }
}

//definicja metod

public int ObliczObwod(Punkt a, Punkt c)
{
int obwod = 0;
// tu wstawic kod obliczania obwodu
return obwod;
}
public int ObliczPole(Punkt a, Punkt c)
{
int pole = 0;
// tu wstawic kod obliczania pola
return pole;
}


}

public class Trojkat
{
//definicja pol

private Punkt a;
private Punkt c;
private int grubosc_linii;
private Color kolor_linii;
private Color kolor_wnetrza;


//definicja konstruktorow

public Trojkat()
{
this.a = new Punkt();
this.c = new Punkt(10,10);
this.grubosc_linii = 1;
this.kolor_linii = Color.Black;
this.kolor_wnetrza = Color.White;

}

public Trojkat(Punkt a1, Punkt c1, int gr_linii, Color kol_linii, Color kol_wnetrza)
{
this.a = new Punkt(a1.X, a1.Y);
this.c = new Punkt(c1.X, c1.Y);
this.grubosc_linii = gr_linii;
this.kolor_linii = kol_linii;
this.kolor_wnetrza = kol_wnetrza;

}
//definicje wlasciwosci

public Punkt A
{
set { a = value; }
get { return a; }
}
public Punkt C
{
set { c = value; }
get { return c; }
}
public int GruboscLinii
{
set { grubosc_linii = value; }
get { return grubosc_linii; }
}

public Color KolorLinii
{

get { return kolor_linii; }
}
public Color KolorWnetrza
{

get { return kolor_wnetrza; }
}

//definicja metod
}

public class Kolo
{
//definicja pol

private Punkt a;
private Punkt c;
private int grubosc_linii;
private Color kolor_linii;
private Color kolor_wnetrza;


//definicja konstruktorow

public Kolo()
{
this.a = new Punkt();
this.c = new Punkt(10,10);
this.grubosc_linii = 1;
this.kolor_linii = Color.Black;
this.kolor_wnetrza = Color.White;

}

public Kolo(Punkt a1, Punkt c1, int gr_linii, Color kol_linii, Color kol_wnetrza)
{
this.a = new Punkt(a1.X, a1.Y);
this.c = new Punkt(c1.X, c1.Y);
this.grubosc_linii = gr_linii;
this.kolor_linii = kol_linii;
this.kolor_wnetrza = kol_wnetrza;

}
//definicje wlasciwosci

public Punkt A
{
set { a = value; }
get { return a; }
}
public Punkt C
{
set { c = value; }
get { return c; }
}
public int GruboscLinii
{
set { grubosc_linii = value; }
get { return grubosc_linii; }
}

public Color KolorLinii
{

get { return kolor_linii; }
}
public Color KolorWnetrza
{

get { return kolor_wnetrza; }
}

//definicja metod
}
}


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Victor
Administrator



Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Sigil

 Post Wysłany: Śro 22:16, 22 Gru 2010    Temat postu:

ale spam!

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dita
Administrator



Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz

Skąd: Wiecie

 Post Wysłany: Pon 10:07, 09 Maj 2011    Temat postu:

void pokaz_osoby()
{
float liczba;
cout<<"podaj liczbe ";
cin>>liczba;
for(int k=0;k<i;k++)
if(A[k].sr_ocen==liczba)
cout<<A[k].nazwisko<<" srednia ocen= "<<A[k].sr_ocen<<endl;
};


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dita
Administrator



Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz

Skąd: Wiecie

 Post Wysłany: Nie 16:13, 22 Maj 2011    Temat postu:

#include <cstdlib>
#include <iostream>

using namespace std;
class Ulamek
{
public:
int dajl(){return licz;};
int dajm(){return mian;};
void ustawl(int ll){licz=ll;};
void ustawm(int mm){if(mm!=0)mian=mm;};

void dodaj(Ulamek u)
{
licz=licz*u.dajm()+u.dajl()*mian;
mian=mian*u.dajm();
};
void odj(Ulamek u)
{
licz=licz*u.dajm()-u.dajl()*mian;
mian=mian*u.dajm();
};
void ilo(Ulamek u)
{
mian=mian*u.dajm();
licz=licz*u.dajl();
};
void dziel(Ulamek u)
{
mian=mian*u.dajl();
licz=licz*u.dajm();
};

void skr()
{
int d=nwd(licz,mian);
licz=licz/d;
mian=mian/d;
};

//konstruktory

Ulamek(){licz=0;mian=1;};
Ulamek(int a, int b)
{licz=a;
if(b!=0)mian=b; else mian=1;
};

private:
int licz;
int mian;
int nwd(int a, int b)
{
if(a%b)
return nwd(b,a%b);
else
return b;
};

};
int main()
{
Ulamek u(2,Cool;
Ulamek q(3,6);
q.odj(u);
u.skr();
cout<<u.dajl()<<"/"<<u.dajm()<<endl;

system("PAUSE");
return EXIT_SUCCESS;
}


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dita
Administrator



Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz

Skąd: Wiecie

 Post Wysłany: Pon 7:54, 30 Maj 2011    Temat postu:

#include <cstdlib>
#include <iostream>

using namespace std;
class Ulamek
{
public:
int dajl(){return licz;};
int dajm(){return mian;};
//void ustawl(int ll){licz=ll;};
//void ustawm(int mm){if(mm!=0)mian=mm;};

void dodaj(Ulamek u)
{
licz=licz*u.dajm()+u.dajl()*mian;
mian=mian*u.dajm();
};
void odj(Ulamek u)
{
licz=licz*u.dajm()-u.dajl()*mian;
mian=mian*u.dajm();
};
void ilo(Ulamek u)
{
mian=mian*u.dajm();
licz=licz*u.dajl();
};
void dziel(Ulamek u)
{
mian=mian*u.dajl();
licz=licz*u.dajm();
};

void skr()
{
int d=nwd(licz,mian);
licz=licz/d;
mian=mian/d;
};

//konstruktory

Ulamek(){licz=0;mian=1;};
Ulamek(int a, int b)
{licz=a;
if(b!=0)mian=b; else mian=1;};

private:
int licz;
int mian;
int nwd(int a, int b)
{
if(a%b)
return nwd(b,a%b);
else
return b;
};

};
int main()
{
int a,b,c,d;
cout<<"Podaj wartosci ulamkow: ";
cin>>a>>b>>c>>d;
Ulamek u(a,b);
Ulamek q(c,d);

int wybor;
cout<<"1. dodawanie "<<endl<<"2. odejmowanie"<<endl<<"3. mnozenie "<<endl<<"4. dzielenie"<<endl;
cin>>wybor;
switch(wybor)
{
case 1:
{
u.dodaj(q);
u.skr();
cout<<u.dajl()<<"/"<<u.dajm()<<endl;
break;
}
case 2:
{
u.odj(q);
u.skr();
cout<<u.dajl()<<"/"<<u.dajm()<<endl;
break;
}
case 3:
{
u.ilo(q);
u.skr();
cout<<u.dajl()<<"/"<<u.dajm()<<endl;
break;
}
case 4:
{
u.dziel(q);
u.skr();
cout<<u.dajl()<<"/"<<u.dajm()<<endl;
break;
}
}


system("PAUSE");
return EXIT_SUCCESS;
}


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Projekt LBZ Strona Główna » inne » Jipp
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group